חילונים מייללים • "כפיה דתית במועצה החילונית"

"נראה שמישהו במועצה היה כל כך להוט להציב את מחסום השבת עד שהוא שכח שזו מדינת חוק. עצוב לראות שזו התנהלות של רשות שלטונית במדינה ועצוב עוד יותר שמדובר במועצת גני תקווה שלנו"
יוסי צלניקר No Comments on חילונים מייללים • "כפיה דתית במועצה החילונית"

"מחסום הוצב בסמוך לביתנו" • "נתנו לנו תירוצים לא הגיוניים. אני כאדם חילוני לא מבין למה אני לא יכול לנסוע ברכב שלי בשבת ולא יכול להשתמש בהמשך הכביש כדי להחנות רכבים"

צילום: דוד שי ויקיפדיה
"נראה שמישהו במועצה היה כל כך להוט להציב את מחסום השבת עד שהוא שכח שזו מדינת חוק. עצוב לראות שזו התנהלות של רשות שלטונית במדינה ועצוב עוד יותר שמדובר במועצת גני תקווה שלנו"
18:18
30.04.24
צבי טסלר No Comments on מנוחת אמת ושלווה: בשורה משמעותית לתושבי טלז-סטון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיר גני תקווה הינה עיר חילונית אשר מאוכלסת גם בתושבים דתיים רבים, ובליבה אף שכונה חרדית בשם ישמח משה, אולם תושבים בגני תקווה טוענים לכפיה דתית כאשר מחסום הוצב בסמוך לביתם.

המדובר במחסום שהוצב בשכונת גנים צפון בגני תקווה שהינה שכונה חילונית.

תושב בשכונה אמר במקומון ידיעות כי "נתנו לנו תירוצים לא הגיוניים. אני כאדם חילוני לא מבין למה אני לא יכול לנסוע ברכב שלי בשבת ולא יכול להשתמש בהמשך הכביש כדי להחנות רכבים.

יניב שחר, תושב שכונת גנים מבקר: "נראה שמישהו במועצה היה כל כך להוט להציב את מחסום השבת עד שהוא שכח שזו מדינת חוק. עצוב לראות שזו התנהלות של רשות שלטונית במדינה ועצוב עוד יותר שמדובר במועצת גני תקווה שלנו" אמר התושב למקומון ידיעות.

מהמועצה נמסר בתגובה: "אנו מבקשים להבהיר כי הצבת מחסום ללא הפעלתו אינה דורשת אישור ועדת תנועה. הוא הוצב שם מתוך מדיניות המועצה לשמירה על צביון השכונה למען התושבים בה. כעת, משניתן האישור יופעל המחסום לטובת תושבי השכונה. יחד עם זאת, המועצה קשובה לרחשי הציבור ועל כן, תבחן חלופות למיקום המחסום".



0 תגובות